cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Read this First: Welcome to the JT2Go User’s Forum!

Community Manager Community Manager
Community Manager

Welcome to the JT2Go user’s forum. This is where you can share experiences, ask questions, and join the discussion about anything related to JT2Go. This is a community effort, so don’t be afraid to pitch in!  We need YOU to help make this a valuable forum for all.

To help people find each post, please use labels like these to identify which topic your post fits best:

• JT2Go
  • Windows Desktop
  • Windows 8
  • iOS

Please visit the Community Rules of Participation for additional detail. 

Have fun, and welcome to the conversation!

- Manuel

1 REPLY

Re: Read this First: Welcome to the JT2Go User’s Forum!

Experimenter
Experimenter

Hallo,

ich habe jt2go auf meinem I-Pad Air installiert. Habe mit I-Tunes 2 JT Dateien eingepflegt, jede einzelne der beiden Dateien hat eine Größe von 50 - 60 MB. Bei der Version 2.0 haben sich die Dateien öffnen lassen, hat zwar etwas gedauert, und beim schwenken geruckelt, aber ich konnte mir die 3D Animationen ansehen und mit der APP bearbeiten. Nach dem JT2GO APP Update auf Version 3.0 haben sich die Dateien nicht mehr öffnen lassen, und die App hat nicht mehr reagiert.

Nun kam heute ein Update, Version 3.1. 

Jetzt kann ich die Dateien anwählen, das I-Pad fängt mit dem Laden an, und nach 10 Minuten bekomme ich die Fehlermeldung "Datei kann nicht geladen werden".

Ich habe das Gleiche Problem wenn ich ein I-Pad Pro nutze.

Ich benötige dringend Hilfe, ob es an der App liegt, oder ob ich der Fehler bin. Eventuell ist das Problem bekannt, und es gibt dafür eine Lösung. Ich bin wirklich auf diese App angewiesen, da ich nicht dauernd am Rechner sitze und viel mit dem I-Pad unterwegs bin.

Besten Dank im Voraus

Michael Hess 

What is JT?

JT is the World’s Most Widely Used 3D File Format for PLM

JT is the common language of PLM and is the world’s most widely used 3D format. JT is the first ISO International Standard ( IS 14306-1) for 3D visualization and collaboration. Compact and accurate, JT is used throughout the product development lifecycle in all major industries to communicate the critical design information typically locked up inside a CAD file.

Siemens PLM Software customers rely on JT to be the most robust 3D visualization format available.

JT Open Factsheet
JT Open Member Resources
JT Open Documentation Technology
JT Open File Format Technology
JT Open Toolkit

Downloadable viewers for Windows Desktop, Windows 10 Universal App, Android and iOS.

Download JT2Go for your platform today Download JT2Go Desktop 64 Bit all languages
Download JT2Go Desktop 32 Bit for English
Windows 10 JT2Go Universal App
Android JT2Go
iOS JT2Go