Solid Edge no puede obtener una licencia de software válida.

Experimenter
Experimenter

Después de descargar el software y de realizar la instalación, me da el siguiente error.

"Solid Edge no puede obtener una licencia de software válida. Contacte al proveedor de asistencia técnica para obtener información adicional."

Le estoy introduciendo el código de activación que me facilitaba en la descarga (véase la captura de pantalla) y también provando con el que venía en el correo electrónico con el enlace para la descarga. Ninguno de los dos códigos funciona.

Qué puedo hacer?

Gracias.

3 REPLIES

Re: Solid Edge no puede obtener una licencia de software válida.

Hi there, I wish I could help you.
Spanish is not my cup of tea and for some reason your text cannot be translated in English.
-------
Daniël Schuiling
Solid Edge ST7
Teamcenter 10

Experimenter
Experimenter

After downloading the software and performing the installation, it gives me the following error. "Solid Edge can not obtain a valid software license. Please contact your support provider for additional information." I am introducing the activation code that I provided in the download (see the screenshot) and also proving with which came in the email with the link for download. Neither code works. What I can do? Thank you.

Pff, you should try to contact a Solid Edge dealer or contact Siemens direct.

All that you describe is correct so it should work. Sorry I cannot help you further with your problem.
-------
Daniël Schuiling
Solid Edge ST7
Teamcenter 10